2020年6月17日 星期三

我終於有機會食到你啦 -Victoria Dockside K11 Musea 𝔻𝔸𝕄𝔸!






平時喺網上見到咁多人去呢度打卡食「軟雪糕筒
咁炎熱夏日我都唔執輸






今次我就揀咗「紅肉火龍果」及「竹炭可可椰子」口味選擇
仲有楊枝甘露配榴槤味道
冰涼嘅口感加上濃郁嘅果味
唔夠幾啖就食晒
而且好欣賞呢度嘅餐具可以循環再用幾次
確實係非常環保♻️ 我朋友都唔執輸叫返個雙味雪糕杯



Wrap中的「韓式江南素菜捲」一件切開兩小件
入面嘅配料非常足料
淡淡爽口嘅新鮮蔬菜味道
加上好開胃嘅醬汁 正!

另外Snack中的「鹽烤百頁豆腐」外皮烤得好香
而且很入味有煙靭的口感



Cold Pressed Juice 的飲品推介「羽衣甘藍/雪梨/檸檬」啱晒食肉獸嘅我
飲番杯新鮮鮮甜嘅果汁清一清腸胃💚
————————————————————
📍 #DAMA
地址尖沙咀梳士巴利道18Victoria Dockside K11 Musea 4411號舖🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#尖沙咀 #尖沙咀美食 #香港美食 #打卡必到 #食好西 #肥真為食 #為食Tata #tachoi #tata #ta #tachoikol #tatakol #hkblogger #hkinfluencer #influencer #influencers #hkfoodie #hkfood #coolhker

沒有留言:

張貼留言