2020年6月15日 星期一

【 Fantasy beauty house 】 Keep住令我雙眼炯炯有神,朋友都大贊好靚好自然!

之前去咗位於尖沙咀的【 Fantasy beauty house 】種植睫毛🤩,身邊朋友個個都話好自然好靚,我都介紹咗唔少朋友去返嚟嘅評價都係好滿意,今次我又去種植第二款眼睫毛了!

最令我放心嘅係選用日韓産品,並取得FDA等安全認證,而且美容師會因應我的眼部輪廓特徵比款式建議我,最後我就揀選左做volume 多根 mix 單根,款型搶眼又自然。

美容師會先幫我清洗眼睫毛部位💦,然後將弧度、粗度0.07 7-12cm長度嘅仿真假睫毛,逐條植於睫毛之上,接駁時完全冇任何感覺,仲舒服到瞓咗覺。


種植眼睫毛後的效果我好鍾意好滿意💕😍,完全覺得對眼係⭕️ #零重量 ⭕️ #零負擔 ,最重要係對眼即刻 #炯炯有神 咗、 #Bling Bling,真係好靚,💯大愛!
————————————————————
有關【 @Fantasybeautyhouse 
💡Facebook : https://www.facebook.com/Fantasybeautyhouse
💡Instagram : https://www.instagram.com/Fantasybeautyhouse
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#Eyelash #美睫店 #睫毛美容專店 #植睫毛 #美容院 #眼睫毛 #Eyelash #靚靚 #美美 #沒有醜人只有懶人 #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol  #beautyinfluencer @coollikehk

沒有留言:

張貼留言