2020年6月1日 星期一

【緊緻皮膚好幫手!無針埋線邊間好?當然係LightMAC嘅V Lift無針埋線療程!】

隨着年紀增長嘅關係,發覺自己的皮膚不再緊緻,#面部輪廓 開始出現 #鬆弛  #下垂 的情況,而且更出現 #雙下巴,為咗提升返自己嘅 #面部線條同令皮膚緊緻返,係時候做下無針埋線!至於去邊間無針埋線好,我都會揀返我一直有幫襯開、環境舒適的醫學美容中心@LightMAC 體驗「 #VLift無針埋線面部療程」,試一試它的拉提效果,重拾緊緻皮膚,希望令影相嘅輪廓線條都突出啲!

  

醫學美容療程 – V Lift無針埋線簡介:
如果你問我做無針埋線去邊間好,我一定會答你LightMAC,因為我特別鍾意佢地嘅緊緻皮膚皇牌「 #VLift無針埋線療程」是結合全新改良的醫學級聚焦超聲波與專利熱能分散累積治療TDTTM (Thermal Diffusion Treatment),先以高度集中的超聲波準確聚焦至目標部位表淺肌腱膜層並進行加熱,再配合TDTTM透過「 #筆形治療頭」靈活覆蓋輪廓起伏位置(如下巴)同細微部位(如鼻翼),達至絕佳的 #膠原再生 效果,帶來即時收緊提升面部輪廓效果,令皮膚即刻緊緻返。

治療範圍 : 
•  #眼部鬆弛及眼袋
•  #毛孔粗大及膚色暗啞
•  #面部鬆弛及下垂
•  #皺紋及虎紋
•  #雙下巴
•  #頸項鬆弛
————————————————————
V Lift無針埋線療程後感 :
在進行LightMAC的「V Lift無針埋線面部療程」整個過程中,醫學美容治療師講解清晰及非常專業。揀去邊間美容院前最好睇下佢哋嘅無針埋線療程係咪#無創傷同#無入侵性。V Lift無針埋線療程就正正合我心意,只是感覺到暖暖地,接近無痛的感覺,所以過程好舒適,怕痛的女生都適合做,輕鬆回復緊緻皮膚! 


做完右面後,隨即見到面部皮膚緊緻提升的效果,與左邊面有明顯的對比。


療程後,雙下巴隨即不見了,即時變了V面,面頰位置隨即飽滿提升,毛孔也細緻了,皮膚變得緊緻細嫩,做完V Lift無針埋線療程之後仲可以即時上妝,依家自拍都唔使再P返個包包面了,可見療程後即時有明顯效果,做無針埋線去邊間好?LightMACV Lift無針埋線療程係我做過最有效最有水準的!
————————————————————
🌟想知邊間無針埋線療程好,試下咪知!免費體驗V Lift無針埋線療程:https://bit.ly/2XMm9G1

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#LightMAC #yourendlessbeauty #lightsupyourdestiny #vlift #無針埋線 #醫學美容 #提升 #緊緻#tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer #Coolhker

沒有留言:

張貼留言