2020年6月23日 星期二

雀巢®牛奶公司 期間限定的乳酪是全港首推高鈣低脂又健康的乳酪!

平時有食開宵夜習慣,但係食得多肥膩野唔係辦法,不過最近我瞓覺前愛上吃 #雀巢®牛奶公司 期間限定的 #乳酪,包括「雀巢®牛奶公司™ #高鈣低脂士多啤梨芝士蛋糕味乳酪」及雀巢®牛奶公司™ #高鈣低脂蘋果奶酥味乳酪 是全港首推低脂又健康嘅 #乳酪甜品系列, #每日香港製造,是唯一於 #香港生產乳酪甜品品牌,乳酪更採用鮮牛奶製造,含真正果肉及奶酥餅碎,仲不添加防腐劑。

而家我會當作臨瞓前小食,食落去味道唔錯,每一啖都好絲滑,仲有豐富嘅口感,而且 #高鈣低脂 之餘, #健康又滋味,食多幾杯都冇罪惡咁添🤣大家仲唔快啲一齊試吓
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#雀巢牛奶公司 #全港首推低脂乳酪甜品 #士多啤梨芝士蛋糕味乳酪 #蘋果奶酥味乳酪#spoonmoreworryless #不再羹羹計較 #盡情享受多一點

沒有留言:

張貼留言