2020年6月14日 星期日

「 遠志中醫」的「天然護膚美顏針」 幫我改善痛症之餘,仲有美顏的作用!

平時唔舒服或者病都會睇 #中醫  #調理身體,最近由於 #面痛 經常向左打側瞓,搞到左面肌肉痛不適等的情況漸趨嚴重,加上最近經常要戴住口罩搞到 #面色暗啞,而「 遠志中醫」的服務多元化,當中的 #天然護膚美顏針就啱晒我而家嘅需要

第一次去到位於 #旺角 的「遠志中醫」,一入門口覺得環境好潔淨舒適,門口左邊有個大沙發🛋️位置可以比客人坐,而姑娘態度很殷勤親切,隨即就安排我入去房見醫師,流程非常順暢。

經過醫師專業的分析,因應我的皮膚及身體狀況認為我適合做 「天然護膚 #美顏針,除了透過針灸改善血液循環之外,還可面部膠原蛋白再生,從而提升面部輪廓及減少細紋,確實啱晒咁貪靚嘅我!
———————————————————
療程後感 : 
起初都會有啲擔心咁多字針吉落塊面覺得好恐怖驚會好痛,搞到好緊張,但係醫師手法非常純熟,施第一針時我完全唔覺得有痛楚,而且針對我左邊面痛的問題在有關的經絡穴位、結合肌肉筋膜解剖既概念去施針,令我即時放鬆有信心!

做完美顏針之後隨即發現自己面色提亮左之外,左面的肌肉酸痛、麻痹等痛症減少了,而且摸上塊面仲緊緻左添一次已經有明顯嘅改善了!

估唔到「天然護膚美顏針」可以幫我改善痛症之餘,仲有美顏的作用,一星期後我會再返去「遠志中醫」複診,到時再update大家我面部嘅情況。🥳
————————————————————
關於「 @遠志中醫 
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#遠志中醫 #美容針 #美顏針 #針灸 #中藥調理 #旺角中醫 #中醫美容 #香港中醫 #中藥調理 #油麻地中醫 #油麻地遠志 #旺角遠志 #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol  #beautyinfluencer

沒有留言:

張貼留言