2020年6月29日 星期一

美國製造的「TRU NIAGEN®️ Beauty」擁有5大抗齡美肌功效,一次過可以滿足晒咁貪靚嘅我!

平時除咗肌膚嘅保養之外,我仲會去食啲 #美容保健產品 由內靚到外Keep住健康童顏Face,而#美國製造的 TRU NIAGEN®️ Beauty 」擁有 #5大抗齡美肌功效,一次過可以滿足晒咁貪靚嘅我!


 #屈臣氏獨家推出 的「 TRU NIAGEN®️ Beauty  #樂加欣Beauty  ,是全球首個加入💊專利成分NIAGEN®️嘅美容保健產品,主要針對皮膚、同細胞健康,令頭髮💇🏻指甲💅🏻皮膚👩🏻更靚😍,可以隨時隨地以最佳狀態示人

五大抗齡美肌功效👀
💕 #皮膚緊緻彈性
💕 #秀髮柔順光澤 
💕 #指甲光澤堅韌
💕 #激活腦細胞
💕 #抗衰老
==============================
食後感 
現在每日我都keep住食兩粒「 TRU NIAGEN®️ Beauty  樂加欣 Beauty 」,連續食咗一段時間已經有效果,朋友讚我肌膚亮白水潤咗,自己摸落去都感覺比以前更有彈性、緊緻咗!最估唔到係就連指甲都變得強韌咗,記性都好咗!

————————————————————
🔎🛍產品資訊:
TRU NIAGEN®️ Beauty  
樂加欣 Beauty  (60)
HK$588.00

銷售點: #屈臣氏 有售 @hkwatsons
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#hkwatsons #TruNiagen #TruNiagenBeauty #LookGoodFeelGreat #靚靚 #美美 #沒有醜人只有懶人#好物分享 #極力推介 #tachoi #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer

沒有留言:

張貼留言