2020年6月27日 星期六

「 MYCT身心原動力」的「徒手肌筋膜釋放術」估唔到只係做咗一次就有神奇嘅效果!

不知由何時開始我的左面面頰長時期處於疼痛的狀態,加上工作忙嘅關係,特別臨瞓前疼痛的程度更劇烈,所以我經常瞓唔到覺,搞到成日失眠,睇過好多醫生、醫師都無法完全根治。


不過我最近去體驗咗「 #MYCT身心原動力」的 #徒手肌筋膜釋放術」(價值$1000/人),以安全、輕巧、柔和的技術,為 #筋膜肌質 在人體內的動態提供了促進,使軟組織如流體般軟化,達致放鬆、釋放潛伏的生活壓力與創傷,回復肌纖彈性,估唔到只係做咗一次就有神奇嘅效果,做完我嘅左面面頰即刻唔痛!

先說環境非常寧靜舒適,能給我在家的感覺,過程中姑娘先了解我的身體狀況及生活習慣然後因應我面部痛症及身體肩頸部位的地方進行治療,過程中很relax放鬆,全個過程大約60分鐘,姑娘用獨特輕柔的手法令我放鬆,仲舒服到瞓着咗,瞓醒咗之後我呼吸比以前暢順左之餘,個人仲精神咗,面部積聚多年的痛症都消失了,而且 #睡眠質素 提升了,比以前容易入睡,是非常非常神奇呢,對於我長年忍受嘅痛症終於得以 #放鬆舒緩,真的感到十分恩惠!

————————————————————
🔍關於  #MYCT 身心原動力 
your Soma Architecture 
🌐Facebook : https://m.facebook.com/myofascialForce/
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#筋膜放鬆 #痛症處理 #改善失眠 #按摩 #massage #推拿 #減壓 #肌肉疼痛 #頭肩頸緊張 #調節內分泌 #塑型修身 #筋膜伸展運動 #極力推介 #tachoi #hkbeauty #beautyinfluencer #hkinfluencer #Coolhker 

沒有留言:

張貼留言