2020年6月27日 星期六

元朗「校長燒肉日韓料理」令我很久沒有吃燒肉吃得那麼盡興!

心血來潮想食 #燒肉放題,知道 #元朗 #校長燒肉日韓料理 食物質素唔錯,而且款式夠多,我哋就係黃金時間星期六去幫襯,每人都只係$218

平時 #食放題都 只係有熟食、刺身及火鍋配料等等,呢度有埋燒肉食,又多種款式選擇,難怪入場前門口已經人頭湧湧,等着入座。

很喜歡這裏的自助方式,每個區域清楚列明食物種類,而且擺放得很整齊乾淨。


第一步當然要攞前菜刺身,刺身款式都比較多,有好冷門嘅希靈魚刺身、三文魚刺身、帶子刺身等,仲有大大隻嘅大蝦刺身。




#燒肉放題 方面有我最鍾意唔同口味嘅雞翼味道,麻辣口味都幾滋味,而且 #牛肉 很新鮮很濃郁,而香草魚柳燒完熱辣辣即刻食真係好正,仲有多款醬汁點綴,食得好滋味。

另外滋補養顏嘅湯水 #冬瓜盅,我一口氣飲咗三四碗,除此之外佢嘅熟食都好吸引,當中有香脆可口嘅章魚小丸子、迷你碗仔翅及蛋撻、中式點心等。


仲有女士們最愛嘅甜品款式夠多夠的骰,當中的香芋奶凍好濃郁,仲有泡芙,唔同口味嘅雪糕選擇。

整體來說,食物質素不錯夠晒新鮮美味,而且店員服務殷勤親切,所以專程由大埔去元朗食都係值得嘅
———————————————————— 
📍 @校長燒肉日韓料理
地址元朗西裕街達輝徑1號足彬大廈13B號舖
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#元朗美食 #元朗燒肉放題 #元朗放題 #元朗搵嘢食 #元朗好去處#香港美食  #食好西 #肥真為食#為食Tata #tachoi #hkinfluencer #influencer #influencers #hkfoodie #hkfood 

沒有留言:

張貼留言