2020年6月6日 星期六

KFC 肯德基推出左全新嘅鹹蛋系列食品,鹹蛋控今次有福了!

每個月我都會幫襯嘅 @KFC 肯德基,不過 #鹹蛋控 今次有福了,因為最近推出左全新嘅 #鹹蛋系列食品,我就叫咗個 #鹹蛋黃金脆雞 A1 」,當中包括有2件鹹蛋黃金脆雞馬鈴薯蓉(普通) + 汽水(),睇見都好滋味!

套餐當中的 #鹹蛋黃金脆雞」及 #鹹蛋黃金之翼」,鹹蛋味香濃之餘,香噴噴嘅炸鷄外脆肉嫩,確實夠晒滋味!

當然唔少得有個飯後甜品嘅 #流沙黃金新地」,真係未食過咁樣嘅配搭味道,估唔到鹹蛋同雪糕奶味好夾,另有一番風味!

你都快啲去試吓啦!
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#KFCHK #RICH鹹蛋黃金脆雞 #拜金的人有口福了 #今次到我拜金了 #肥真為食 #為食Tata #tachoi #hkfoodie #foodie #hklovefoodgirl #hkinfluencer #coolhker 

沒有留言:

張貼留言