2020年6月6日 星期六

「BEAUSKIN Medical」的醫學養生療程「Indiba Deep Care」,助我緩解關節勞損不適!

人越大越注重 #養生,除咗食一啲健康產品之外,我都會keep住做一些 #排毒養生療程 去令身體強壯啲,而且平時我成日對住電腦手機做嘢, #肩頸痛、 #肌肉繃緊 的問題漸趨嚴重, 長期坐姿又不正確,真係要認真處理調理下!

BEAUSKIN Medical」的 #Indiba Deep Care 排毒養生療程」- https://beaugroup.hk/beauskin/indiba/ ,當中 #Indiba減脂塑形」能夠針對我的肩頸問題對症下藥,儀器仲可以全身/針對性局部做,而做肩頸可以刺激幹細胞、緩解關節勞損不適,簡直啱晒我嘅需要!

採用 #西班牙技術Indiba 是獲獎無數的醫療級儀器,透過電頻令身體自動產生熱能,從而能夠迅速增加新陳代謝、刺激幹細胞,並緩解關節勞損不適,就連國際著名的足球隊及 #巴塞球員- #美斯 都用好鍾意用呢部儀器,因能迅速恢復運動損傷的部位,更獲多份醫學文獻證實其功效!
———————————————————
療程後感 : 
很欣賞治療師非常專業🤲🏻,整個療程治療師手勢技巧很柔和,配合Indiba儀器做感覺到暖暖地好舒服,好似做緊按摩咁,能帶給我有舒緩放鬆的感覺💆🏻‍♀,做完之後肩頸嘅肌肉縮小了,而且冇咁脹,平時肩頸肌肉扯住痛感都舒緩了,仲冇咁繃緊,肩膊好似放下左一舊大石咁,鬆咗好多!

一直都很喜歡BEAUSKIN這個 #良心企業醫學品牌,不但環境很整潔舒適,而且職員很殷勤親切,全部採用原廠正貨、價格透明及合理,最重要是「絕不硬銷,否則原銀奉還」,令我keep住一路幫襯佢!
————————————————————
參考資料:https://beaugroup.hk/beauskin/indiba/
  門市:九龍灣、旺角、銅鑼灣、沙田
查詢熱線:3188 5638 
Whatsapp9698 8949

@beauskin_medical_group
@beauskin 采肌醫學集團
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#BEAUSKIN #BeauskinMedical #醫學美容 #絕不硬銷 #采肌醫學集團 #好物分享 #極力推介#tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer #Coolhker

沒有留言:

張貼留言