2020年6月5日 星期五

SOFINA今年全新推出的「iP UV精華」,係SOFINA史上最強UV阻隔 x 抗氧化技術!

一直都很喜歡用「 #SOFINA 」這個品牌,唔經唔覺原來佢有30多年歷史,一早提倡「不論陰晴,每天防曬」,更是推出有可以防曬的日用乳液的 #UV始祖!
話咁快又到左 #紫外光 好強勁嘅 #夏天,為咗預防「光老化」導致色斑、皺紋、鬆弛及乾燥等情況發生,所以貪靚嘅我每一日都會搽防曬出街,免得日後想彌補已經太遲!

SOFINA今年全新推出的「iP #UV精華」,係SOFINA史上最強UV阻隔 x 抗氧化技術!這款日用乳液除咗有防曬效果,更能 #抗氧、#保濕、#修護,全面 #抗老化  #預防老化 的功效!

兩款質地的日霜,適合唔同膚質及天氣,而家我每日都會用用佢當作妝前底霜、防曬make-up base 咁用,質地仲好水漾透薄,清爽又唔黏笠,唔會覺得焗住皮膚,全日出街都keep住透氣持久 #裸妝,肌膚望落細緻嫩滑有光澤,全天候的守護我嘅白滑肌膚!
———————————————————
想試吓就快啲去到 SOFINA eshop睇下呢支防曬嘅資料詳情啦! -
Link : https://eshop.sofina.com.hk/

@Sofinahk
#SOFINAHK #SOFINA防曬精華  #抗氧同時修護#UV精華
 #紫外線 #補濕 #防曬 #均勻膚色 #易推貼服 #皮膚老化 #曬黑 #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #beautyinfluencer  #hkinfluencer @coollikehk

沒有留言:

張貼留言