2020年6月19日 星期五

「心怡纖體美容中心」做咗個「 #幹細胞生長因子療程」,療程後很神奇地我面部的 #敏感泛紅情況也消失了!

隨着年紀嘅增長面部嘅輪廓、皺紋逐漸浮現,所以我無時無刻都會keep住保養肌膚,而之前向大家提及過有40年產品開發經驗的 #法國高端原始生產護膚(OBM)品牌「 @NIVANA™️ 」,迅速在數天內幫助我 #修復肌膚,很神奇地我面部的 #敏感泛紅情況也消失了!

今次我就去咗位於 #屯門華都商場 的「心怡纖體美容中心」做一個「 #幹細胞生長因子療程」, #幹細胞生長因子是以獨有的生物科技製成,由專業的美容師將幹細胞生長因子導入面部,達致收細毛孔、撫平面部皺紋及預防暗瘡凹洞、緊致和拉提肌膚、保濕鎖水、美白去斑的五大功效。

美容師幫我洗面Peeling後,利用 #等離子美容儀以低頻低溫的超聲波導入幹細胞生長因子,從中打開肌膚的通道,令肌膚細胞再生,增強肌膚的吸收營養能力,過程中舒適無痛,只係感覺到好多精華滲入我的肌膚底層。

之後仲敷返個Mask補番水份同營養,做完之後成個人都醒神晒,隨即透現水潤光澤💧效果!✨
————————————————————
療程後感 : ✨
本身我皮膚都比較乾燥以致經常出油及敏感泛紅,但係做完呢個咁滋潤嘅療程後,即時見到面部水潤有光澤💧,而鼻上的黑頭已經少咗好多,摸上去再沒有凸起的黑頭🔎, #毛孔 也變得細緻了,最重要係面部皺紋細紋減淡了,輪廓仲有所提升添,大愛!

地址:屯門華都商場地下38號內舖 心怡美容
聯絡:vivian yu 92070440
💕
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#用家分享 #好物分享 #極力推介 #tachoi #ta #tata #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer #hkinfluencer #Coolhker
#nivana_skincare

沒有留言:

張貼留言