2020年6月30日 星期二

The Athenaeum of anti-aging 逆齡雅典「BBL 脈衝光脫毛療程」幫我同毛毛講拜拜之餘,仲有肌膚細緻白滑的效果



夏天天氣炎熱,小背心短褲當然唔少得,不過白話嘅肌膚有毛毛嘅話就會變得好尷尬,所以我去咗「The Athenaeum of anti-aging 逆齡雅典國際醫療會所」 BBL 脈衝光脫毛療程」 - 小腿部位。



The Athenaeum of anti-aging #逆齡雅典國際醫療會所」環境裝修華麗有氣派,感覺闊落舒適,仲有落地玻璃可以望到出面海景,好靚呀。



 #BBL脈衝光脫毛療程」使用BBL 醫學美容光學儀器,採用寬頻光技術,利用毛囊黑色素被吸收的原理,產生的熱能可大大減低毛髮的再生能力,還可以改善膚質及色素問題!
==============================
療程後感 :  

整個過程美容師講解清晰,而且好舒適,而儀器中的藍寶石冷凍系統可以於脫毛期間為皮膚舒緩降溫,所以咁怕痛嘅我都覺得唔痛,只係感覺到暖暖地嘅感覺,而且做完之後即時見到小腿細緻白滑的肌膚!
————————————————————
💥好消息好消息💥
📌 我的Fans 們只需用試做價$388即可享用腋下脫毛療程一次,或以試做價$688即可享用小腿脫毛療程一次,好抵!

🔍關於  The Athenaeum of Anti-aging 逆齡雅典國際醫療會所」
地址:尖沙咀梳士巴利道18Victoria Dockside K11 Atelier 191901
電話:(852) 2661 1498
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#theathenaeum #athenaeumhk #逆齡雅典 #sciton #scitonhk #BBL #脫毛 #色素沉澱 #醫學美容 #醫學療程 #極力推介 #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer #hkinfluencer 

沒有留言:

張貼留言