2020年6月30日 星期二

最近我愛上左飲【 茶裏王無糖台式烏龍茶】 ,平時週末留在屋企Hea/工作時,都會飲番支提提神!

作為 #Foodie 嘅我,需要經常外出用餐,四處品嚐不同的美食,煎炸油膩嘅美食總是離不開,所以平時我都會飲 #烏龍茶 #去油解膩,更可抑制膽固醇和 #抗氧化!最近我愛上左飲【 #茶裏王 #無糖台式烏龍茶】 ,平時週末留在屋企Hea/工作時,都會飲番支提提神!

咁炎熱嘅天氣我會先雪凍【 #茶裏王 #無糖台式烏龍茶】,之後飲真係好爽,而且味道、 #茶香清新 帶點回甘,而且當中無香精、無防腐劑及 #零卡路里,咁就唔怕肥啦!
———————————————————— 
📍 銷售點 :  7-11 門市均有發售
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#茶裏王香港 #無糖茶飲品 #無糖台式烏龍茶 #自然回甘 #7elevenhk #香港美食 #打卡必到 #食好西 #肥真為食 #為食Tata #tachoi #tata #hkinfluencer #influencer #hkfoodie #hkfood #hkfoodblogger #coolhker

沒有留言:

張貼留言