2020年6月7日 星期日

Bioré Hong Kong 的 「美顏、持妝之UV底霜」做到底妝防曬2 in 1的效果!

夏天的 #紫外光 
強勁,好容易導致色斑、皺紋、鬆弛及乾燥等情況發生,而且呢個天氣好容易溶妝,又想比肌膚唞吓氣,而 @Bioré Hong Kong  「美顏、持妝之UV底霜」就啱晒我底妝防曬2 in 1嘅需要啦!

#日本製 的「 Bioré #超持久清爽UV底霜」有三種款式可以因應妝容需要選用,分別是「亮肌」、「控油」及「無瑕」系列,他更是日本最高防曬系數 #SPF50+ ,有效長時間隔離 UVB ,防止肌膚曬紅及曬傷之外, #PA++++ 更有效對抗光老化問題,當中蘊含的獨特雙重抗油持久配方能吸收並阻隔油脂,徹底解決油脂分泌而造成的脫妝問題,而多種保濕成份包括透明質酸鈉能為肌膚補充水分,防水耐汗,通過過敏性測試,可用作妝前或單獨使用。

▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫
用後感 : 
而家我每日都會用用佢當作妝前底霜、防曬make-up base 咁用,質地仲好水漾透薄,易推且透明不泛白,清爽又唔黏笠,唔會覺得焗住皮膚,全日出街都keep住透氣持久 #裸妝,肌膚望落細緻嫩滑有光澤,更可令隨後粉底修飾效果更持久貼服!

返到屋企再配合用「 Bioré #柔滑水嫩卸妝啫喱」徹底卸淨底妝及防曬,當中的「水溶乳化配方」緊密包圍深入毛孔的底妝,輕輕按摩肌膚就能徹底溶解卸走妝容,更含有58%美容保濕精華卸妝同時護膚,用後呈現水潤柔嫩。
柔滑的啫喱質地易推,毋須過度用力搓揉就能溫和地卸除妝容,毛孔仲潔淨得好乾淨添!
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 🔹🔸
#Biorehk #BioreUV #BaseUV #超持久清爽UV底霜 #雙重抗油 #啞緻妝感 #撫平細紋毛孔#sunblock #suncream #whiteskin #goodskin #skincare #sunshine #uv #柔滑易推 #極力推介 #tachoi #tachoikol #beautyinfluencer #Coolhker

沒有留言:

張貼留言