2020年6月1日 星期一

7仔自家品牌推出的「 #抵食7仔早餐組合」,仲加推星期六、日全日供應!



平時早起身工作,必定要食個 #早餐 先返工,咁樣先精力充沛去工作,效率都高啲,不過好多時趕住出門口冇時間坐低嘆番個早餐經過 @7elevenhk 見到 #7仔自家品牌 推出的 #抵食7仔早餐組合」,仲有 $24 #朝食三文治套餐」及「$12 #朝氣麵包套餐」兩款 #早餐組合 選擇,方便又飽肚!


而套餐中的三文治及麵包選用100%日本麵粉香港製造🇭🇰,而獨立包裝的設計更可以放入微波爐叮熱就食得,仲可以自由配搭指定飲品,呢個早餐組合夠晒豐富又健康!


我就買咗個$12朝氣麵包套餐」咁平靚正嘅早餐組合,朝氣麵包仲有九款味道選擇仲有我最鍾意嘅🍫 #香濃朱古力包 口味 麵包入口鬆軟,而且朱古力味很香濃😋,再配以 #維他高鈣低脂朱古力奶飲,簡直係 #朱古力控 之選!
————————————————————
💥好消息好消息💥
  #7仔早餐組合 加推星期六、日全日供應】 
由即日起至731日,除咗星期一至五返工返學時間(7am-11am買到$12「朝食三文治套餐」同$24「朝氣麵包套餐」之外,仲全新加推星期六、日全日供應,啱晒週末同公眾假期都想嘆到七仔早餐嘅你!
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#7ElevenHK #7Eleven便利店 #7SIGNATURE #7仔早餐組合 #朝食三文治套餐 #朝氣麵包套餐 #全日早餐 #便利店尋寶 #肥真為食 #為食Tata #tachoi #hkfoodie #foodie #hklovefoodgirl
#hkinfluencer #coolhker 

沒有留言:

張貼留言