2020年6月22日 星期一

活動「想見 相見」,將影片合拼埋一齊,將平凡嘅事變得不平凡,從而增進感情方法!

最近有啲忙,已經好耐冇見我兩個姪仔。

而我就發現左一個唔洗見面,都可以見到大家嘅 #增進感情 方法,呢個活動就係「想見 相見」,即是我哋喺唔同嘅地方,都可以為同一件事而努力,我就將影片合拼埋一齊,將平凡嘅事變得不平凡!

為咗維繫我同小寶貝姪仔之間嘅感情,我就諗咗啲佢哋比較有興趣又可以同我有互動嘅拍片遊戲「 #畫圖畫」,又可放鬆我哋嘅心情,仲可以多咗見面嘅時間,出嚟嘅效果仲好夾添!

@Evangelineli @Janiisty @milk_w_chan
你地都快啲一齊玩啦!
———————————————————
💥好消息好消息💥  
開心嘅事又點止得咁少為左獎勵實踐輕鬆生活嘅你,61-712日到指定商場消費,即可到https://bit.ly/2TPSP0i參與「輕聚 輕活 輕鬆賞」抽獎活動,多款精彩禮品等住你!

#輕聚輕活輕鬆賞
#想見相見
#介紹返
#like4like
#chillvibes
#timetorelax
#slowliving

沒有留言:

張貼留言