2020年6月27日 星期六

Jollibee 快樂蜂 推出了期間限定夏日特飲,食埋朱古力脆脆新地簡直係透心涼!

一直都好鍾意食炸雞,今日終於可以去食 @Jollibeehongkong 快樂蜂,除咗佢嘅 #皇牌產品 - #樂脆雞 吸引我之外,仲有 #期間限定 嘅三款口味 #夏日特飲,仲要係超級大杯,加埋 #朱古力脆脆新地,食完簡直係 #透心涼,啱晒而家 #炎炎夏日 可以 #消暑解渴,轉個頭我就order #C3樂脆雞套餐」。


 #Jollibee樂脆雞
當中的樂脆雞果然非同凡響,外皮很香脆,而且雞肉肉質很滑嫩。

 #熱情果雜果梳打
套餐加$8就可以轉飲夏日特飲及加大薯條,而熱情果雜果梳打飲落去好清新嘅熱情果味道,配搭非常Juicy嘅雜果粒,好有口感之餘可以消暑解渴。

「朱古力脆脆新地
雪糕迷的我再追加朱古力脆脆新地,當中仲有我最鍾意KitKat鬆脆威化的朱古力條,而且食落去奶味很重的軟雪糕配搭着香脆朱古力粒,夠晒滋味。

由於最近天氣好炎熱,多咗留喺屋企工作,肚餓嘅時候我都會外賣叫 #Jollibee快樂蜂 因為Jollibee 快樂蜂現已獨家加盟 #foodpanda!依家可以隨時隨地嗌外賣樂脆雞同夏日特飲返屋企慢慢嘆啦!

Jollibee 快樂蜂
📍九龍尖沙咀國都大廈地庫 (港鐵尖沙咀站H出口)
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#Jollibee #JollibeeHK #快樂蜂 #SpicyChickenjoy #Chickenjoy #delivery #haveajollyday #jollysummer #summerdrink #dessert #夏日特飲 #香港美食 #打卡必到 #食好西 #肥真為食 #為食Tata #tachoi  #hkinfluencer #influencer #hkfoodie #hkfood 

沒有留言:

張貼留言