2020年6月7日 星期日

DK Aromatherapy 的一應俱全的一套「天然消毒用品- 抗菌香薫套裝」就啱晒我嘅需要!

雖然最近社會肺炎疫情有好轉的跡象,但是防疫措施也不可鬆懈,不過市面上有一些清潔消毒用品會令肌膚導致敏感痕癢的情況,所以在選購消毒液方面我會嚴選,而 @DKAromatherapy 的一應俱全的一套「天然消毒用品抗菌香薫套裝」就啱晒我嘅需要!

🔎「抗菌香薫套裝 : 
❤️【香薰免洗酒精搓手液】
🧡【無酒精純天然消毒液】
💛100% 有機茶樹精油】
💚【口罩收納套】

依家每逢出街我都會袋住DK Aromatherapy  「香薰免洗酒精搓手液」及「無酒精純天然消毒液」,獲得美國 EPA 及加拿大 Health Canada 認證,通過香港標準及檢定中心測試具99.99%殺菌能力,能消滅細菌、結核菌,真菌和病毒🦠,就連2019新型冠狀病毒亦可消滅,而且天然無酒精,不刺激皮膚及眼睛👀

▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️
用後感 :
想用嘅時候隨時隨地可以喺袋入面攞「香薰免洗酒精搓手液」及「無酒精純天然消毒液 用,喺街摸過公共設施扶手欄杆等等都可以即時攞出噴幾下嚟消毒,仲有好香嘅香薰香氣散發出來,清新氣味確實能有助我舒緩情緒,放鬆心情!

而澳洲生產的 100% 有機茶樹精油」,採用蒸餾法提煉而成,我平時就會滴落口罩用,除咗可以消除口氣之外,仲有效對抗超級細菌,氣味重令我感到好醒神去除侷促感覺

平時唔使戴口罩嘅時候將口罩放入「口罩收納套」,唔怕用餐嘅時候口罩沾污細菌啦!
————————————————————
關於「  @KATLAI DK Aromatherapy 
產品資訊 : 
🔗http://shop.aroma.com.hk/tc/product?no=634
🌐網址:http://www.aroma.com.hk/
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 🔹🔸
#精油 #katlai #香薰皇后 #dkaromatherapy #aromatherapy #essentialoils #noalcohol #naturaldisinfectantspray #香薰治療 #香薰油 #純天然消毒液 #tachoi #beautyinfluencer #Coolhker

沒有留言:

張貼留言