2020年6月1日 星期一

專為家用煥膚而設NeoStrata 的 「 Gel Plus更生活膚啫喱面膜」溶解老化角質,煥發光澤!


我以前曾經試過肌膚搽極幾多護膚品都總是不吸收🧽同埋面色好 #暗啞,最近亦有身邊朋友講述同樣遇到咁嘅情況,其實係因為角質層厚形成肌膚較粗糙欠缺光澤、 堵塞 #毛孔 以致長出 #黑頭  #痘痘 等,令護膚品成分不容易滲透到肌底。

遇到以上情況但係又懶得頻頻去美容院做 #煥膚療程?
專為 #家用煥膚而設NeoStrata   #GelPlus更生活膚啫喱面膜」就啱晒你啦!採用分子細、滲透力強的專利15%  #AHA甘醇酸,能溶解老化角質間之橋體,使面層角質自然脫落,煥退暗啞粗糙,從而增強新生細胞鎖水力及刺激 #膠原增生!
————————————————————
用後感 : 
Gel Plus 質地呈透明水狀,唧出適量的Gel Plus塗上臉待15-20分鐘後就可用清水洗淨,用法簡單方便。
敷上後只是覺得有輕微吉吉地沒太大感覺,一向我D毛孔比較粗大同埋好多污垢,敷後發現肌膚有彈彈的柔嫩感覺,摸落去好滑,毛孔仲乾淨左,面色更提亮了,出街一整天仲少咗出油添,可見 #油脂分泌 回復正常。
————————————————————
 #毛孔問題 的美美千萬不要錯過「NeoStrata Gel Plus更生活膚啫喱面膜」,仲唔快啲Click入去了解吓! 
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@gratushk @neostratahk.official 
#NeoStarta #NeoStrataHK #更生活膚啫喱面膜 #gratus #gratusblogger #gratus用家分享 #gratus召喚真實用家 #GelPlus #看得見的細緻光滑 #家居果酸煥膚 #NeoDerm #gratus博客分享頻道#tachoi #hkinfluencer #beautyinfluencer #influencer #Coolhker

沒有留言:

張貼留言