2020年6月29日 星期一

「 Dermis Beauty 」的【 #等離子細胞再生儀療程】有多個功效,讓我的口罩肌重新煥發✨生命力!

由於每一日都要帶住口罩出街,焗到成面油生晒粒粒、好多黑頭塞住毛孔,膚色變得好暗啞,形成角質層好厚,而且搽極精華面霜都好似唔吸收咁,望上去好似老咗幾年咁!
-
不過最近喺「 @Dermis Beauty 」體驗左【 #等離子細胞再生儀療程】 ,估唔到一個療程有多個功效,包括深層清潔、美白嫩膚及輪廓提升,讓我的皮膚重新煥發生命力。
-
療程後感 : 

整個療程感覺到暖暖地吉吉地,感覺唔太大。
本身我皮膚都比較乾燥以致經常出油,但係做完呢個療程之後即時見到面部水潤有光澤💧,而鼻上的黑頭已經少咗好多,摸上去再沒有凸起的黑頭🔎 #毛孔 也變得細緻,輪廓仲有所提升,大愛!💕

-
宜家只需💲6️⃣8️⃣8️⃣,就可以解決🗡️肌膚問題,
了解詳情: https://cutt.ly/dermis-tachoi
-
【等離子細胞🦠再生儀療程】
🚀促進細胞內養份傳遞
🗡️釋放黑色素
☂️增強皮膚彈性
刺激 #膠原蛋白再生
瞬吸肌膚油脂污垢及雜質、去除老化角質、強效控油、溫和去角質、收細毛孔及去黃提亮等效果!

————————————————————

Dermis Beauty · 養宮美肌專家 
 預約熱線:2375 4988 (佐敦總店) / 2898 7616 (香港區分店)
📲 Whatsapp查詢:5964 1414 ( https://bit.ly/3by6Fvt )
🖥 瞭解更多:http://dermis.hk/

分店地址 : 
📍 佐敦總店地址:佐敦德成街4 - 16號富裕臺地下1號鋪
📍香港區分店地址:香港杏花新城西翼1P145-146號舖
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 🔸
#DermisBeauty #Lanluis #養宮美肌專家 #等離子細胞再生儀 #等離子 #細胞再生 #口罩肌 #黑色素 #膠原蛋白 #再生 #PlamaxDuo #tachoi #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer

沒有留言:

張貼留言