2020年6月15日 星期一

第二次去「 遠志中醫」做「 #天然護膚美顏針」療程,面部的麻痹痛有明顯好轉!

上次同大家提起過我去咗「 遠志中醫」做 #天然護膚美顏針的療程,今次係第二次去複診,好多朋友見到我張相之後見到我成面都係針,其實支針係好幼好幼,比起平時針灸嘅針幼得多,因為是選用與頭髮絲幼細的一次性針針刺皮膚,深度大概是0.20.5厘米,能刺激皮膚真皮層及肌肉淺層,所以吉落去冇乜感覺
———————————————————
療程後感 : 
今次已經冇咗上次咁緊張嘅心情了,因為知道呢個「天然護膚美顏針」療程其實好舒適,醫師先幫我消毒面部皮膚,一邊施針一邊講解,令我很放心交成塊面俾佢做完後發現 #皺紋  #法令紋 隨即減淡,面部肌膚緊緻同輪廓有所提升,摸上面仲好滑溜,最重要係面部嘅痛症改善了很多,沒有以前感覺到的左面麻痹痛,很神奇呢!

————————————————————
關於「 @遠志中醫 
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#遠志中醫 #美容針 #美顏針 #針灸 #中藥調理 #旺角中醫 #中醫美容 #香港中醫 #中藥調理 #油麻地中醫 #油麻地遠志 #旺角遠志 #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol  #beautyinfluencer 

沒有留言:

張貼留言