2020年3月10日 星期二

草本配方🌿的「 SNOW FOX 花萃・草本煥顏面膜 」採用100%天然無經漂染的有機棉紙,啱晒我嘅肌膚用!

最近由於 #社會肺炎疫情 衍生出無形壓力自己都唔知,加上每一天出街都要 #戴口罩,焗住塊面搞到出現 #敏感泛紅,仲出晒 #暗粒!

而糅合了 #草本配方🌿  SNOW FOX 花萃・草本煥顏面膜 」就啱晒我嘅肌膚用,採用100%天然無經漂染的有機棉紙,零化學防腐,當中更蘊含 #有機人蔘根  #橄欖果萃取 有效刺激 #膠原自生,增加肌膚彈性!
————————————————————
用後感 

早前做了一些 #光學療程,肌膚變得更加乾及敏感,用咗 #SNOWFOX花萃草本煥顏面膜 」之後,面部肌膚隨即變得很 #水潤💧 飽滿,而且我經常敏感發紅 的位置也舒緩了,就連我的表情紋及虎紋也有輕微的減淡,皺紋也撫平了,水腫的包包面及輪廓更有所提升,很神奇呢!
————————————————————
關於「  @SNOW FOX 花萃・草本煥顏面膜 
#彌明生活百貨 有售
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 🔹🔸
#snowfoxhk #snowfoxskincare #SnowFoxSkincareHK #vegansheetmask #CleanBeauty #無害生活出發 #拒絕動物測試 #DIYHerbalMask #專屬純素調配面膜 #零化學防腐劑 #天然 #純素 #敏感肌適用 #天然草本活性粉末 #高濃度精華液 #期間限定 #tachoi #beautyinfluencer #Coollovehk #happybloggerhk

沒有留言:

張貼留言