2020年3月7日 星期六

ELECOM 的抗菌三寶「ECLEAR MIST車/桌兩用加濕器+清潔用品優惠套裝」,家居抗菌好幫手!

近幾個月每人都忙着周圍撲口罩、消毒液等抗菌用品,就算唔出街都要做好家居抗菌措施,免得病菌由街外帶返屋企。


我自己都唔少得入手一套 ELECOM ECLEAR MIST/桌兩用加濕器+清潔用品優惠套裝」,當中包括左以下抗菌三寶 : 

❤️ ECLEAR MIST/桌兩用加濕器」除咗喺屋企放喺枱面加濕之外,我仲會放喺車做迷你加濕器,可以用USB供電,可以連續使用4小時,而且有七種漸變LED配合除臭液使用,有抗菌除臭,仲可以保濕添

🧡 ECLEAR ZERO 除菌消臭便攜噴霧擁有專利製作方法的次氯酸水,有較長的保質期,不含有害物質,依家每逢返到屋企我就會用嚟噴外出過嘅衣服及鞋,仲可以拎黎噴頭髮,全方位地去除細菌。

💛唔好忽視電話眼鏡呢啲細微嘅用品,佢哋都可以暗藏大量細菌,所以我就會用「消毒除臭抗菌濕紙巾」清潔回家後嘅隨身物品,而且能有效去除普通除菌紙無法去除的過濾性病毒

🐈 買以上套裝,仲送「可愛動物草裙舞造型清潔掃」我嗰隻係貓貓可以用來清潔電腦鍵盤及書枱,原來仲有熊仔同兔仔款式可以選擇💕

————————————————————
🛍 原價$464 ECLEAR MIST/桌兩用加濕器+清潔用品優惠套裝」,依家只係做緊$378,仲送「可愛動物草裙舞造型清潔掃」,仲唔快啲去搶購!
http://bit.ly/38o1ImT
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@elecomhk
#elecom  #elecomhk  #japan  #japandesign  #抗菌三寶  #除菌 #抗疫 #網上限定優惠 #網購 #tachoi #tachoikol #beautyinfluencer #Coollovehk #happybloggerhk


沒有留言:

張貼留言