2020年3月27日 星期五

「Essential X Hello Kitty 水漾防毛燥系列 」可以改善到我一直煩惱緊嘅毛燥問題!

每朝早出街前我都會夾頭Set曲髮,搞到頭髮經常 #電燙 造成角質層受損翹起,導致頭髮很多 #毛燥,缺乏柔順光澤😫

一向都有用開 #Essential 嘅護髮產品,最近俾我發現左 Essential X Hello Kitty 水漾防毛燥系列 」咁得意嘅日本限量版Hello Kitty🐱 包裝大人細路見到都好鍾意😍,適🈴乾燥蓬鬆及飛散髮質,好啱我依家頭髮嘅狀況使用!

而這一款系列,當中蘊含水感配方集中修復翹起的角質層,能夠改善髮絲乾旱而造成的毛燥問題,令髮絲回復水潤有光澤!
難怪我用後,頭髮望落去隨即變得水潤有光澤💧,一訓醒就已經有靚靚嘅秀髮,解決咗毛燥嘅問題令我慳返唔少嘅時間, #大愛💕 

🎈咁可愛包裝嘅 #水漾防毛燥系列  係限量發售,仲唔快啲去💨各大 #個人護理用品連鎖店 🛒 #超級市場 搶先入貨啦💕✨
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@essential_hk
#EssentialHK #EssentialxHelloKitty #洗髮護髮 #限量發售 #水漾防毛燥 #limitededition  #hklifestyle #haircare #lifestyleblogger #essential #hair #hairstyles #愛美 #靚靚 #blackhair #hkinfluencer #beautyinfluencer #tachoi #influencer #Coolhker 

沒有留言:

張貼留言