2020年3月30日 星期一

🍋「 LEMONMATE雙幹細胞三益生菌排毒排便飲品」幫我瞬間排走體內毒素,重回嫩滑肌膚!

💁🏻‍♀️平時最鍾意食啲香口煎炸濃味嘅嘢食,加上多肉少菜 #社會疫情壓力 等等影響,最近都瞓得唔好、個肚又谷住谷住,仲生左啲痘痘,可見體內積聚好多 #毒素 未能夠排出來!

為咗迎接夏天,最近我就飲緊這個 #排毒養生首選  #LEMONMATE檸檬仔🍋 #雙幹細胞三益生菌排毒排便飲品」,當中蘊含超強成分-兩種人體幹細胞及三大益生菌,能活化更新修復肌膚、抗衰老抗皺,針對大小腸腸道益群箘平衡,而18種成份60in1功效能排毒排便美顏,全天然成份無副作用,更擁有蔬菜認證,就算男女老少、孕婦、 #三高糖尿病患者 都可安心飲用!

🍋  #LEMONMATE雙幹細胞三益生菌排毒排便飲品」一盒有20包,好似飲緊檸檬茶咁嘅味道,最近我keep住臨瞓前飲一包後,就可以輕鬆排 #宿便,去得好順暢,去完之後我覺得成身輕鬆左,大腿嘅 #水腫 都消失了,肚腩都變細左,腰型出返來了,嚟緊仲可以着好耐冇着過嘅露臍衫了
除此之外,肌膚比之前有彈性有光澤,暗黃的膚色也提亮了,最近面上一粒痘都沒有,#LEMONMATE保健排毒排便飲 🍋確實能幫我排除體內毒素Yeah~
———————————————————
關於 🍋LEMONMATE雙幹細胞三益生菌排毒排便飲品 
1⃣先加粉,後加180-250ml*冷水/室溫水*
2⃣順時針轉,再逆時針轉至粉末融合
-加冰飲用味道更佳又消暑
-水量按個人口味調整,水量愈少味道愈濃(大概飲用後6-8小時排便,吸收時間因人而異)
-如有食中/西藥請隔開2小時
-飲酒請隔開3小時

產品詳情🔎 @girlworld.official.hk
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#Lemonmate #Lemonmate網紅推薦  #活腸 #排宿便 #蔬果 #健康 #排毒 #排廢物 #腸道健康 #極速減肥 #極速瘦身 #tachoi #tachoikol #beautyinfluencer #CoolHker

沒有留言:

張貼留言