2020年3月31日 星期二

「Curél 深層控油保濕系列」讓我解決口罩肌問題,減少面部油光,重拾清爽水潤肌膚!

成日戴住 #口罩 搞到皮膚成日焗住,又容易出油、生粒粒搞到好污糟,最近仲生左好耐都冇生過嘅 #暗瘡,幸好身邊朋友推介我用  #Curél深層控油保濕系列」,它能減少面部油光,重拾清爽水潤肌膚,啱晒我而家嘅肌膚狀況使用!


當中的「Curél  #深層控油保濕化妝水」及 Curél  #深層控油保濕啫喱」 蘊含專利「 #肌底控油因子」,有效減少油脂分泌,同時蘊含保濕成分,能持續保持肌膚柔滑水嫩,有效抗禦外來刺激。

用咗一段時間後發現面部肌膚變得很 #水潤飽滿💧 ,而且我經常 #敏感發紅 的位置也舒緩了,暗黃的肌膚隨即提亮,最重要係 #油脂分泌比以前少,最近就算戴口罩都冇生暗瘡了!
———————————————————
關於  #CurélHK
💚#Curel深層控油保濕化妝水 $160 / 150ml
💚#Curel深層控油保濕啫喱 $180 / 120ml

🛒銷售點:指定 #萬寧、#屈臣氐、#莎莎、#Colourmix#UNY#AEON#ATA#Apita #Piago
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#CurélHK #CurélHongKong #深層控油保濕面部護理 #潤浸保濕Ceramide功能成分 #日本No1敏感肌膚護理品牌 #日本皮膚科醫生推薦 #tachoi #tachoikol #beautyinfluencer #CoolHker

沒有留言:

張貼留言