2020年3月15日 星期日

「SAMPAR多元滋養美肌套裝」具備多重功效,能夠解決肌膚各種問題!

對於現時出街要長期戴住 #口罩😷,本身肌膚冇敏感都變咗有敏感,加上年紀嘅增長,各種肌膚上的問題日趨嚴重如果有一支具備多重功效,能改善皮膚暗啞、泛紅、皺紋、暗瘡印、膚色不均、乾燥及出現皺紋等的護膚品就好了!

俾我發現SAMPAR 推出了「 #多元滋養美肌套裝 (Oils in One Flawless Care Set),將皇牌產品組合,包括有多元透明質酸精華油及玫瑰保濕噴霧,他們均揉合多種護膚功效,正是我想找的!
————————————————————
用後感 :

❤️  #SAMPAR多元透明質酸精華油  Oils in One🌹
它是SAMPAR 首支結合透明質酸的美容油,蘊含 93%天然活性成分,種珍貴植物油 + 透明質酸微球,不含防腐劑、人造色素,能夠全方位為肌膚修護 

平時會混合喺其他護膚品一齊用,最近因為成日洗手所以我比較喜歡混合在潤手霜用,加強手部的保濕力,仲會混合於面霜一齊用,仲可以將 4-6 滴精華油搽在肌膚建立保濕保護屏障,確實很滋潤呢!

🧡  #SAMPAR玫瑰保濕噴霧 French Rose Mist🌹
採用淨化都市污染技術,由 3 種高效成份精煉而成,當中更蘊含了玫瑰及甘菊精華,所以氣味很清香;更採用了壓縮空氣技術,霧化保濕水,更輕易被肌膚吸收,是 #SAMPAR首支霧化保濕噴霧!
而家每逢出街戴口罩前都噴一噴再用紙印乾,泛紅敏感、痕癢等位置已經有改善,我仲隨身帶住佢出街用!
除此之外,更可以用作 #濕敷補濕抗敏  或者噴在妝容上,#保濕度 很強,而且不黐笠,淡淡的玫瑰香氣很清香。

————————————————————
多元滋養美肌套裝 Oils in One Flawless Care Set $480 (價值$680):
• 多元透明質酸精華油 30ml (單買$480)
• 玫瑰保濕噴霧 75ml (單買$150)
• 50 元現金券
• 精美 #玫瑰肥皂花 x 3

🛍 銷售點
•  #AEON Glam Beautique (康怡廣場、黃埔新天地
• 官方網上商店
http://www.sampar.com.hk/
•  #HKTVmall
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@Sampar Hong Kong
#samparhk #OilsinOne #FrenchRoseMist #多元透明透酸精華油 #玫瑰保濕噴霧 #美容神油 #水油合一 #天然植物萃取 #多效護膚 #保濕舒敏定妝一take #淨化都市污染技術#tachoi #beautyinfluencer #CoolHKer #happybloggerhk

沒有留言:

張貼留言