2020年3月27日 星期五

用「史雲生豬骨湯」就能輕易煮出美味的「柚子雞扒烏冬」!

 #疫情 最近都好少出街食飯,多咗買外賣返屋企,但係有時想食得健康啲就決定買餸菜返嚟自己煮。


家中必備 #史雲生 的產品,最近喜歡吃烏冬所以係超市買咗幾盒「史雲生豬骨湯」喺屋企煮餸,喜歡它採用 #歐洲豬骨原料,不添加人造色素及防腐劑而且是0%脂肪,用法簡單方便,而且參考埋史雲生官網上的 #推介食譜,唔使再諗食乜嘢諗到頭都爆了,又可以食得健康D


今次我就煮我最鍾意食嘅「柚子雞扒烏冬」做Lunch,話咁快20分鐘就煮好,豬骨湯味仲好濃郁啊!
食譜: https://www.swansoncooking.com.hk/recipe-detail.php?id=304 

史雲生咁多款食譜推介,你會揀用「史雲生豬骨湯」煮邊一種菜式呢?
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@史雲生
#史雲生豬骨湯 #史雲生 #豬骨湯 #家常小菜 #柚子雞扒烏冬 #hkfoodie #misstatakitchen #cookingtata #tachoi #tachoikol #Diet #Foodie #Foodblogger #beautyinfluencer #CoolHker 

沒有留言:

張貼留言