2020年3月24日 星期二

Cupid Beauty 的深海冷暖流極致護理,讓我肌膚透現水潤光澤效果!

由於我平時都會做一些光學療程,加上早前天氣十分乾燥,搞到肌膚欠缺水份變得暗黃,而且因為經常戴口罩搞到生晒粒粒,搞到上鏡唔靚,認真礙眼。

平時去坊間的美容院都比較Hard Sale,而且俾咗錢就焗住要完成晒啲療程,自己都有D驚咗!不過知道Cupid Beauty可以單次購買之餘,就算購買咗美容療程套票,都會有30天冷靜期,所以我二話不說就book咗去體驗下。

去到Cupid Beauty 環境氣氛非常舒適,而且職員態度殷勤親切,非常好客,我先填問卷讓美容師了解我的肌膚狀況,在言談之間美容師了解到我剛剛做咗光學療程冇幾耐,認為我的皮膚在這段時間很需要滋潤補水,因此建議我做  #深海冷暖流極致護理。

來自韓國的深海冷暖流極致護理,藉著其冰感無針技術,大大提升肌膚的吸收力,配合使用的精華液快速且高度地滲透至肌底,煥發出色的活膚效能。它利用脈衝電流將精華液深入皮膚的細胞壁內,繼而以冰極系統舒緩肌膚不適,再為細胞送上充足的營養,達致鎮靜修復功效,特別適用於接受過激光療程人士使用。


首先美容師先幫我洗面,做Peeling清潔面部,配合美容師專業的按摩手法,按摩我嘅面部,帶來「觸覺」嘅享受,繼而幫我針清黑頭粉刺,手勢好好,清得非常乾淨!

然後美容師搽上保濕啫喱,再配合儀器導入肌膚底層,感覺暖暖地好舒服,仲爭啲瞓着咗覺!

之後仲敷返個Mask補番水份同營養,
做完之後成個人都醒神晒,隨即透現水潤光澤💧效果!

————————————————————
療程後感 : 

本身我皮膚都比較乾燥以致經常出油,但係做完呢個療程之後即時見到面部水潤有光澤💧,而鼻上的黑頭已經少咗好多,摸上去再沒有凸起的黑頭🔎 #毛孔 也變得細緻了,大愛!💕

總括而言,美容師有高水準的服務,貼身的照料;美容院有舒適的環境,優質嘅產品以及採用高效而安全嘅儀器,先進儀器更擁有多項認證安全認證: ISO 9001ISO 10002QBSSQ Beauty,難怪美容院深受客人愛戴。

「深海冷暖流極致護理」功效
收細毛孔
🧡減少皺紋
💛深層補充水份
💚消除黑眼圈
💙消減眼袋
💜改善膚色光澤度
🖤改善膚色不均
🤍改善皮膚粗糙
🤎肌膚回復緊緻
💖促進血液循環
🌟🌟預約優惠碼:TC0306🌟🌟
深海冷暖流極致護理 體驗價 $450
即時WhatsApp預約: 5715 1255
https://api.whatsapp.com/send?phone=85257151255

💎關於「 @Cupid Beauty 
分店地址 : 
📍旺角彌敦道573號富運商業中心14樓全層
📍尖沙嘴加拿芬道20號加拿芬廣場9903A

了解更多Cupid Beauty 資訊及優惠
👉🏼Facebook: https://www.facebook.com/CupidBeautyHK/
👉🏼Instagram: https://www.instagram.com/cupidbeauty.hk/
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 🔸
#cupidbeautyhk #用心對待每一位客人#謹守承諾 #hkbeauty #beautyhk #激光脱毛 #去斑 #清潔 #提升緊緻 #美白 #脱毛 #養生通經絡 #纖體瘦身 #補水療程 #優質美容 #瘦身 #排毒 #纖體 #減肥 #修身院 #beautyhouse #beautysalon #促進新陳代謝 #美容資訊 #尖沙嘴 #旺角 #tachoi #Coolhker

沒有留言:

張貼留言