2020年3月5日 星期四

美國製造既「 SanitCare天然殺菌消毒噴劑」 ,由家裡至街外都要做好防備!

最近幾個月大家各人都忙着為個人及 #家居衛生 去預防 #肺炎疫情,簡直係有家裡至街外都要做好防備,所以真係要隨時隨地必備一枝 #消毒噴劑!


而 #美國製造 既「 #SanitCare天然殺菌消毒噴劑」 採用獨家『 #針刺細胞核技術』, #物理無毒殺菌 以防止細菌變種,仲要是「 #不含酒精」成份,不刺激皮膚,可 #直接搓手 或噴灑面部,無需稀釋或沖洗過水,一噴一抹即可殺滅99.9%細菌病毒,成份可自然分解,更是在 #美國國家環境保護局  (EPA) 註冊的 #消毒噴劑,可見安全可靠,非常適🈴️嬰兒、孕婦、濕疹敏感皮膚人士及寵物家庭使用!
————————————————————
用後感 :✨
平時我就帶着細支裝放喺袋帶出街,喺餐廳用餐前或者 掂過公共設施都可以即刻消毒雙手
在家中就會用消毒噴劑直接噴灑在經常接觸到的門柄及枱櫈等,非常方便可以直接噴灑於任何物件或地方,如餐具及衣物等,所以我最近都一路keep住用!


————————————————————
官方網站/網上商店: www.abcleanik.com
Facebook專頁:
A.B.Cleanik、Derma+care
Instagram:A.B.Cleanik

銷售點:
#崇光百貨
#永安百貨
#一田百貨
#文化村 等
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#天然殺菌消毒噴劑 #ABCleanik #SantiCare #無酒精 #抗疫必備 #武漢肺炎 #不傷皮膚 #美國EPA認證 #冠狀病毒 #殺滅細菌 #搓手液 #殺滅病毒 #餐具適用 #嬰兒 #孕婦 #濕疹皮膚 #敏感皮膚 #開心share

沒有留言:

張貼留言