2020年3月9日 星期一

👑 尖沙咀「Cell medical beauty」的💁🏻‍♀ 「皇牌暖宮排毒瘦身療程 」助我調理體質、 改善經期不規!

咁多年來一直 #月經失調 的我,腹部有時仲會隱隱作痛😖,呢排嘅情況更加嚴重,再咁樣落去真係唔係辦法,女人最重要好好學識點樣 #養生 #保養子宮 先可以keep住靚!💪🏻

所以最近我喜歡做現今盛行的 #暖宮療程👍🏻,而位於尖沙咀的「Cell medical beauty💁🏻‍♀  #皇牌暖宮排毒瘦身療程 」好適合我身體需要😻,獨家 #暖宮療程 🤲可以 #舒緩經痛 及有助腸胃排毒,刺激穴位、疏通脈絡,提升暖宮效果,袪除體內的風、寒、濕、熱、毒,達致 #排毒瘦身 效果😍‼️🔥 ,簡直就啱晒我。😬
———————————————————
療程後感 : 
很欣賞按摩師非常專業🤲🏻,完全清楚我的問題所在,而且很細心。先幫我按摩以打開背部穴位,然後在腹部位置推按,整個療程按摩師手勢技巧很柔和,能帶給我有舒緩放鬆的感覺💆🏻‍♀,最後敷上 #暖宮秘貼,感覺暖笠笠好舒服。😌
做完之後肚仔冇咁脹,就連平時成日有嘅腹痛都少咗,真的很神奇!

📍功效📍
調理體質 
提高卵子品質
增強血氣運行 消除身體寒氣
改善經期不規律 穩定子宮
排毒瘦身


🎊而家只需要係預約時講低係RitaChoi嘅讀者就可以優惠價$58試做😍
優惠期至2020331
優惠期只適用於18歲或以上女性新客戶
———————————————————
🔍關於  @Cell medical beauty 
📍尖沙咀金馬倫 23-25A金馬倫廣場22/F全層
55952600
FB : https://www.facebook.com/Nail-Lash-by-Cell-medical-beauty-106565574198920/
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#cellmedicalbeauty #美美 #沒有醜人只有懶人 #愛美 #靚靚 #prettyface #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer #coollovehk #happybloggerhk

沒有留言:

張貼留言