2020年3月24日 星期二

DrMax「迪士尼英語學習計劃」中的14本Disney圖書+英語工作紙,抗疫期間吸引我姪仔對閱讀嘅興趣!

為咗響應 #停課不停學 ,等我家中兩個姪仔咁懶散,就去咗 #親子頭條 登記左由  #DrMax 送出既「迪士尼英語學習計劃」中的14Disney圖書+英語工作紙,吸引佢哋對閱讀嘅興趣!


因為disney圖書嘅封面插圖太豐富吸引,兩個寶貝姪仔見到即刻搶着話要睇,仲有反斗車王添,佢哋真係乖乖地同我一頁一頁咁樣揭嚟睇,仲有埋附設嘅一張YouTube版圖書QR Code 掃,一掃即刻可以上網睇,一邊聽佢用英語講解故事,從中可以強小朋友嘅英語聽力能力。

欣賞工作紙有分為唔同級別比小朋友去做,包括幼兒/小一小二/小三小四/小五小六,設計非常全面
———————————————————
🎊好消息 :
想得到 「迪士尼英語學習計劃」中的14Disney圖書+英語工作紙?
而家名額加推至首10,000位登記,免費先到先得,數量有限,送完即止,截止日期2020420日!
登記: http://bit.ly/37Vf09e
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@drmaxhk
#英語一點就明 #香港兒童慈善基金會 #香港地壺球協會 #同理心慈善基金 #教英文 #學英語 #小學 #幼稚園 #教材 
#在家學習 #親子閱讀 #停課不停學 #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #isstataclassroom #misstata #teacher #hkinfluencer #CoolHKer

沒有留言:

張貼留言