2020年3月11日 星期三

7–Eleven的「 在家DIY滋味滿Fun」可以自己用食品去創作 D.I.Y,夠晒特別!

最近好多餐廳都冇開或者提早關門,有時 #肚餓 起上嚟好彩有無處不在的7–Eleven可以買到嘢食,今次就買咗7-Eleven  #朱古力扭條 順便參加埋  #在家DIY滋味滿Fun」的活動,可以自己用食品去創作 D.I.Y,做出有創意嘅食法,夠晒特別!

因為由細到大都好鍾意 #白兔🐰,白兔代表純潔善良,係好多人心目中最愛的寵物/動物,為咗懷念我以前養過一隻 #小白兔,我就以我記憶用咗五款食物去DIY : 

7-Eleven 朱古力扭條 -三條朱古力扭條變做小白兔的可愛面
旺旺餅 + 焦糖爆谷 + 朱古力 + 咪咪麵
話咁快就創造咗又可愛又食得又滋味嘅小白兔🐰頭像了🤩

📲最後去以下website submit 7-Eleven產品整嘅創意食法,即刻就攞到$1️⃣0️⃣ ECoupon 啦!
🌐www.711bringthefunhome.com

💃🏻你哋仲唔快啲一齊去玩一齊去拎  #Ecoupon‼️
————————————————————
除此之外,每日揀出2個最有創意嘅食法,額外仲可以得到$100 7-Eleven #現金卷 (326日公佈)
⚡️而最終最有創意個位,仲會得到$1000 7-Eleven現金卷 (325日公佈)
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@7elevenhk
#7ElevenHK #7Eleven便利店 #DIY 
#Bringfunhome #Killtime #悶中作樂 #食得又玩得 #tachoi #beautyinfluencer #Coollovehk #happybloggerhk

沒有留言:

張貼留言