2020年3月31日 星期二

想喺香港感受日本的櫻花季節,就要去一田「 春桜の味」日本食品節!

嘩嘩嘩,而家去唔到日本🇯🇵睇櫻花🌸唔緊要,因為有一田「 #春桜の味」#日本食品節 滿足到我呀!




一田由326日至48日舉行的「春桜の味」日本食品節,有多款以 #櫻花 為主題嘅 #人氣春季限定產品,夠晒吸睛啊,我離遠見到已經衝咗埋過去,仲好有 #日本春天 嘅浪漫風情添。

我就揀咗細個都好鍾意食嘅牛奶妹卡通人物的「 #不二家櫻花牛奶朱古力」、包裝超美美呀🌸,濃郁的奶味朱古力配上櫻花甜醬,好吸引呀。


仲有 #誘發少女心 的「 #正氣屋製菓櫻花花瓣啫喱」三件裝 #果凍,大大件嘅透明粉紅啫喱入面裝着櫻花,買返去做甜品一流,但未必捨得食🙈

#為食控 嘅你,仲唔快啲出動去買咁特別嘅 #櫻花期間限定食品飲品!
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@yatahk
#一田 #一田日本食品節 #期間限定 #櫻花食品 #hkfoodie #tachoi #tachoikol #Foodie #beautyinfluencer #coolhker

沒有留言:

張貼留言