2020年3月28日 星期六

【老行家】的「 草本養生輕食套裝-甜菜根綜合蔬果汁+靈芝軟喉糖」抗疫包守護我健康!

平時除咗用護膚品保養肌膚之外,都會飲用一些 #天然抗氧化 的保健產品去養顏㗎
記得細個嘅時候成日幫襯買【 #老行家】嘅燕窩,最近佢推出左「  #甜菜根綜合蔬果汁 ,具#抗衰老  #延緩老化 等功效,仲有 #歐洲靈芝」的美譽,而家 #肺炎疫情 緊張時期仲可以飲住去 #防疫,咁貪靚嘅我一定要試吓!

「紅菜頭汁綜合蔬果汁蘊含百分百蔬果汁,更有70%紅菜頭原汁,含抗氧化物,天然營養強身又可以美顏,可調理月經不順平衡荷爾蒙、減輕經期和更年期的疲勞煩躁等症狀;腸胃唔好,能促進腸胃蠕動,預防便秘。
每日飲一樽能夠保持肌膚紅粉菲菲嘅氣色,味道酸酸甜甜都唔錯,而且是無糖、無添加、無泥味,就算我屋企嘅姪仔都愛飲!

除此之外,最近我仲隨身帶住 #靈芝軟喉糖」,簡直就啱晒長期戴住口罩搞到有口氣嘅問題嘅朋友們,除咗可以令口氣清新之外,當中的 #天然草本配方 更可以 #舒緩喉嚨,啱晒成日要教書講好多嘢嘅我!
 靈芝軟喉糖仲有原味  #薄荷味 選擇!

想試晒兩樣? #草本養生輕食套裝-甜菜根綜合蔬果汁+靈芝軟喉糖」就啱晒你啦
https://lohongka.com.hk/product/healthy-light-food-package/
————————————————————
💎關於「 香港老行家 
Website: https://lohongka.com.hk/
Facebook: https://www.facebook.com/hongkonglohongka/
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@lohongkahk
#老行家 #lohongka #LHK #抗疫 #養生 #保健 #食療 #健康#抗病毒 #美容 #護膚 #紅菜頭汁#beetroot #靈芝喉糖 #老行家抗疫包 #health #hkfoodie #tachoi #tachoikol #Foodie #beautyinfluencer #CoolHker 

沒有留言:

張貼留言