2020年3月26日 星期四

在這段嚴峻非常時期,有賴「Circle全面基因測試」令我更加了解自己的健康需要,輕易地對症下藥全面防疫!

因為社會的肺炎疫情最近漸趨嚴重,令人人心惶惶,各人都正在擔心自己的健康狀況。

還記得我之前向大家分享過做咗一個 @CircleDNA 嘅全面基因測試嗎?
最近這個基因檢測的結果更能讓我針對性發揮更大的作

用,可以因應自己的身體弱點對症下藥

得出嘅結果同我平時感覺到自己嘅身體狀況好吻合,就等我同大家簡略分享下。


膳食敏感方面,平時一起身飲牛奶轉個頭好容易腹瀉,從基因檢測結果得知我身體缺乏乳糖酶而「乳糖不耐受」,腸道內未消化的乳糖會導致腹痛及腸道不適。


對於飲食方面,身為Foodie嘅我當然要味覺好靈敏才能夠品評美食,所以得出的結果我是「 味覺敏銳者 ,味蕾較發達、而且對鹽味敏感度偏高,更建議我多加留意鈉質攝取量。

至於癌症風險上, 幸好未檢測出任何的致癌性基因突變,而且老年癡呆及腦部健康都屬於正常

身邊嘅朋友都知我好容易病,在疾病風險中結果顯示我在「流行性感冒易感性」屬於較高風險,即是與普通人群相比患流行性感冒的風險較高,報告更建議我接種流感疫苗、遠離人多擠迫的地方,注意個人衛生及使用含酒精的洗手液、食用富含葉酸、鋅、鐵、β-胡蘿蔔素、維他命B6B12CDE的食物增強免疫系統功能,因此在這段肺炎疫症時期,更加要加強個人衛生!

有個開心大發現就係知道自己的成功潛能範疇結果,「智商IQ及「創業傾向AQ 竟然是較高水平,引領我日後會構思創業的機會!

仲有好多好多範疇嘅結果,不能盡錄,有結果之餘仲有建議。💙 如果睇唔明嘅話,仲有2次免費的30分鐘電話諮詢服務,由經遺傳學訓練的健康顧問及認可的遺傳學顧問提供,確實很體貼的服務呢!

相信這個時期每個人都覺得自己身體健康最緊要,所以我十分推介這個全面基因檢測服務給大家,一次測試就能一生受用,助你更加了解自己身體狀況!最重要係大家要身體健康
————————————————————
Circle全面基因測試」詳情🔎 : 
超過500個測試項目,覆蓋20個範疇,當中包括健營活力128個測試項目、生育計劃157個遺傳疾病測試、健康風險117個測試項目及藥物反應基因測試,分析103種美國食品藥品管理局(FDA)認證的藥物,甘全面嘅檢測難怪三位巨星都體驗過

以上的測試包括癌症風險同遺傳疾病,所以比市面上的基因測試貴一點,但我覺得物超所值。

檢測過程非常簡單,全個過程在家進行,購買之後,Circle採樣套裝會透過順豐寄送,再利用手機官方應用程式啟動採樣套裝,非常方便快捷
————————————————————
💥好消息好消息💥
📌凡用我推介的CODE CHOI22」做基因檢測就有22% OFF 🤩,仲唔快啲去佢個網站選購!

產品詳情🔎

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#CircleDNAStory #CircleDNAChangeMaker #CircleDNAYourLife #好物分享 #極力推介 #tachoi #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer #CoolHKer


沒有留言:

張貼留言