2020年3月28日 星期六

「 🅿️🅿️ Poly Phenols日夜酵素」配合「S©️ Secret care」有效排毒淨腸、仲可以針對女性特殊體質去調理!

💁🏻‍♀️幾乎每一天都是外出用餐的我,又鍾意食煎炸野、宵夜,我簡直就係乜都啱食嘅#HkFoodie,但係開始發覺有肚腩仔出咗嚟,多肉少菜嘅我有時仲會便秘添,真係要諗辦法去歎住Keep Fit去迎接夏天。

我就要推介俾大家呢一隻 @Chingycah 🅿️🅿️  #PolyPhenols日夜酵素」,當中蘊含100% #天然植物濃縮 成份,採用日本配方,由馬來西亞嚴控生產,有效排毒及恢復健康的腸道功能,就連 #素食者 都可以服用!

而家我早晚各一包,而早上👉🏻嗰包我會空肚食更加吸收及阻隔功效較強,加速燃燒脂肪。當中有 #蒟蒻成份,帶點固體食落去有飽肚感✌🏻,而且粉紅色蜜桃🍑口味幾好味,咁樣可以令到自己唔會食咁多野,都可以照樣好似平時咁想食乜就食✨✨

而晚上👉🏻的熱情果口味較酸不重甜,因為臨瞓前應不要吃太甜的食品,而且我仲會雪凍後食用,一搣開就飲得,好方便,第二朝起身就有便便去啦,不會有絞痛肚瀉的情況。仲可以清除身體積聚的宿便同毒素😍

除咗食用以上🅿️🅿️之外,我仲會配合「S©️ #Secretcare」食效果更佳,可以針對女性特殊體質去調理,可以達致 #豐胸、#補充膠原蛋白、#美白  #私密護理 等的功效,簡直就啱晒我成日#經期唔準、 #荷爾蒙失調 的我飲用!
———————————————————— 
食後感 : 
平時着貼身衫個肚仔會突出嚟好礙眼,連續食咗佢哋一段時間已經有效果,發現 #肚仔細咗平坦咗,成身都冇咁水腫,#腸胃消化  #排便 比以前 #暢順 左!
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#輕鬆減肥 #相機先食  #吃貨人生 #身型靚靚 #大家一齊fit #極速減肥 #極速瘦身 #tachoi #tachoikol #Diet #Foodie #Foodblogger #beautyinfluencer #CoolHker

沒有留言:

張貼留言