2020年3月6日 星期五

賽馬會「今生不做機械人」青少年創夢計劃2020 啱晒想實現夢想嘅你!

我嘅 #夢想 就係可以做到我自己鍾意做嘅事,依家終於可以比我實現工作於娛樂了!

由幼兒教育做起,再慢慢再加入 #hkinfluencer 一族真是不容易,不過只要有恆心一定做得到💪🏻 特別在這個公民抗疫的艱辛歲月,香港人身經百戰,相信你哋更需要夢想!

夢想想實現嘅你記住參加#賽馬會「今生不做機械人」 #青少年創夢計劃2020,讓夢想於音樂、藝術、創作、拍攝、表演等創意產業範疇有興趣的年青人能夢想成真。
如果你係13-35歲、夢想參與創意工業的年青人,就可以一起為夢想創作。

而且入圍者每隊仲有2萬元起動基金、6個月專業指導,好吸引呀!

仲唔快啲喺網上報名
http://bit.ly/JCDP2020
截止報名日期:2020年4月30日晚上11時59分
————————————————————
賽馬會「今生不做機械人」青少年創夢計劃2020 詳情及查詢 :
電話:3111 2033 陳小姐
FB:今生不做機械人夢想計劃
IG: @lvdreamplan
電郵:dream@laviolet.com.hk
網站:http://www.laviolet.com.hk/dreamplan
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#N年前的影樓相首次曝光🤗
#今生不做機械人 #創夢計劃 #夢想 #香港人#賽馬會今生不做機械人青少年創夢計劃 #香港賽馬會慈善信託基金#HKJCCharitiesTrust #tachoi #tachoikol #beautyinfluencer #Coollovehk #happybloggerhk

沒有留言:

張貼留言