2020年3月21日 星期六

「Caterpillar Play School 」毛毛蟲幼兒園 app,讓家中嘅小朋友邊玩邊學!

而家停課無限期,小朋友係屋企又唔可以出街,梗係要搵啲有趣嘅遊戲比佢哋玩下!



但我就download Caterpillar Play School 」毛毛蟲幼兒園 呢個app,讓家中嘅姪仔可以邊玩邊學唔使咁悶,而且入面嘅內容定期更新,唔怕小朋友會玩厭,在停課期間都可以在家讓小朋友學習知識,而且很欣賞內容圖畫精心設計、動聽的配樂和生動細緻的角色動畫,而且具備中英雙語,能提高小朋友學習動機!


我個姪仔簡直唔使教佢,佢都識自己周圍摸索個App入面有乜嘢玩, 範疇涵蓋英文、數學、思維、想像及創造能力,仲有不同的小遊戲,包括:顏色形狀板塊、ABC 字詞、砌圖、畫畫以及故事書,難怪佢哋玩得咁入神!
————————————————————
🎊好消息 :
仲唔快啲掃描我附上QR code 嘅圖片,以兌換 1 個月 Caterpillar Play School 試用碼,比你嘅子女你盡情在家邊玩邊學習!
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#üoo #caterpillar #caterpillarplayschool #毛毛蟲幼兒園 #免費 #停課活動 #preschool #免費試玩 #免費試堂 #停課不停學 #兒童早教app #教育 #Misstataclassroom #Sen #Misstata #teacher #hkteacher #tachoi #tata #hkinfluencer  #influencer #Coolhker #Happibloggerhk

沒有留言:

張貼留言