2020年3月29日 星期日

「 M&M‘s 」推出全新的「 M&M’s 排裝朱古力」,可以開心share,令我一試愛上!❤️


我是 #抹茶控🍵 之餘,其實由小到大我都是也是 #朱古力控🍫,因為食完個人真係會 #開心🥳啲㗎!


最近「 M&M‘s 」更推出全新的「 M&M’s #排裝朱古力」,我就好開心收到限量禮品包,當中包括全新登場的「 M&M’s #排裝牛奶朱古力」及「M&M’s #排裝脆脆心朱古力」大細排裝,同平時喺超市買到一包包嘅M&M’s朱古力好唔同,今次好Surprise佢嘅外觀有所不同,係用一排排嘅方式整齊排列出唔同口味嘅朱古力,朱古力入面仲有一粒粒好有口感嘅迷你M&M’s,簡直就係魅力沒法擋!❤️



而家處於疫情非常時期, M&M‘s 排裝朱古力 🍫 就啱晒Home office或者係屋企嘅學生們,可以同屋企人一人一格 #開心Share 🥳,安座於家中就可以隨時享受美味的 M&M‘s ,話咁易就可以添加一份歡樂,簡直就係一試愛上😍

加埋我至愛嘅「麥提莎排裝朱古力」,仲有牛奶朱古力及薄荷朱古力味道添添🤩

咁滋味又開心嘅全新「 M&Ms排裝朱古力 🍫 ,你仲唔快啲去入貨?🤩
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@mmschocolate
#MMS #食一排fun享多一排 #MMS排裝朱古力 #MMs排裝牛奶朱古力 #MMs排裝脆脆心朱古力#happyshare #hkfoodie #tachoi #tachoikol #Foodie #hkfoodie #chocolatelover #beautyinfluencer #CoolHker

沒有留言:

張貼留言