2020年1月21日 星期二

逆轉膚齡嘅甘酒神仙水 - 「 Vegie奇蹟美肌甘酒」,一定要推介俾大家!

好多朋友都話我唔似真實年齡,其實我都花咗不少功夫㗎,除咗做facial每晚勤於用護膚產品之外,最近我仲飲緊逆轉膚齡嘅甘酒神仙水 -  #Vegie奇蹟美肌甘酒,性價比好高,更多次別由@COSME同《bea’s up》頒發榮No.1 獎項,一定要推介俾大家

日本勁Hit Vegie奇蹟美肌甘酒 除了可以美白美肌,仲可以滋養身體兼排毒,當中更蘊含奇蹟甘酒酵母、美肌麴菌及天然米麴,再創新配合8種穀物發酵,釀出顆顆美肌益菌於體內繁殖起效,滋養皮膚細胞,達致多種美顏排毒效果。

————————————————————
飲後感 : 



而家我早晚將甘酒加入牛奶,飲落去會更加鮮甜Creamy💕
飲咗一段時間,發現我面部黃的色提亮美白了,面色紅潤仲細緻左,而且仲改善咗 #睡眠質素,瞓得林咗好少醒,肚仔仲凹咗,感覺排咗好多毒素出體外,咁健康美味又不致肥嘅美肌甘酒 #神仙水,我會keep住一直飲

💡飲用方法 : 
10g Vegie奇蹟美肌甘酒100cc/牛奶/豆乳,冷熱均可

💁🏻‍♀️產品及有關資料由品牌提供
————————————————————
💎有關「Vegie奇蹟美肌甘酒

🛒產品銷售點 : 各大 #屈臣氏 有售🛍
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#Vegie #奇蹟美肌甘酒 #飲得嘅神仙水#屈臣氏 #內服護膚品 #神效美肌 #美白 #去黃 #淡斑 #保濕 #少女肌 #果昔 #日本製造 #Coollovehk #Happybloggerhk

沒有留言:

張貼留言