2020年1月14日 星期二

韓國「Clalen」人氣隱形眼鏡 Colourcon ,保護雙眼又可以明艷照人!

👀眼睛是靈魂之窗,有擁有一雙閃耀奪目的眼睛👁️👁️、隨地都可以Show  #Bling Bling自然大眼睛🤩
我而家就用緊 #韓國國民女神秀智 代言的 @clalen_hk  #人氣隱形眼鏡 #Colourcon ,採用全球獨創Ultra-Soo高效保濕技術,更能高效阻擋UA紫外線,又可以保護雙眼既可以明艷照人!

多種款式的Clalen #隱形眼鏡 更可以襯托着不同妝容場合,嚟緊喜慶節日- #新年🧨 仲可以日日帶住佢,隨時隨地展現精靈有神、迷人眼瞳!✨✨✨
———————————————————— 
🤎自然純樸感 #SoulBrown  #日拋 
強調純樸素眼感,栗棕色圈貼近亞洲瞳色,增瞳不浮誇。

🤍精細美的 #Suzygray㊙️ (日拋 
灰主調配上微微的藍色和黃色,戴上後雙眸閃現自然、小性感眼神,搭配淡妝最適合不過💄


🤎Iris M #GraceBrown  
16Clalen #月拋 款式各具特色,打造自然亮眼或混血明眸!
———————————————————— 
🔎關於「 @Clalen HK
Facebook : 
Instagram :
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@clmallhk
#clalenhk #clmallhk #claleniris #soulbrown #suzygray #gracebrown #수지 #秀智#hkig #cosmetics #hkiger #holiday #lifestyle #Coollovehk #Happybloghk

沒有留言:

張貼留言