2020年1月17日 星期五

近期就愛上用果酸權威研創, 美國醫學美容護膚品牌 Exuviance!

平時工作忙碌,要經常出席活動、無時無刻都要以最佳的嘅形象示人,除咗去美容院保養咁雪白嘅肌膚之外,係屋企都唔可以偷懶,邊做野邊護膚。

返到屋企我就最享受輕鬆快捷嘅Home Spa體驗,近期就愛上用果酸權威研創, #美國醫學美容護膚品牌#Exuviance煥膚套裝,當中更蘊含三代果酸完美配合,有效去除老舊角質,提升細胞養份 吸收力,先打好肌膚基礎,再倍效補濕鎖水。
————————————————————
💚 #Exuviance Soothing Toning Lotion #舒緩滋潤爽膚水💚
為細胞注滿水份,能即時紓緩肌膚敏感平衡肌膚pH值,幫助吸收養份;不含酒精,啱晒我脆弱幼嫩肌膚用!

依家每逢潔面後,將爽膚水沾濕潔淨的化妝棉上,輕輕抹上面,發覺肌膚真係乾淨咗好多,黑頭都少咗!用嘅時候仲有陣陣清新香味,個感覺就好似喺屋企做Spa一樣!
————————————————————
💚Exuviance Vespera Bonic Serum #肌膚仿生精華💚
精華含專利鎖水配方,有效增厚肌膚活細胞層,改善我暗啞不均勻的膚色,還能提升彈性、減淡細紋及延緩肌膚衰老。主要成份有Bionic Acid 乳糖酸、PHA 葡萄糖酸、杏仁酸、維他命A/C/E及海藻精華,醫學實證能提升肌膚光澤達212%,補濕功能超強!


精華質地清爽水潤,最重要是不黏膩,精華瞬間被吸收滲透入肌膚🧽
使用一段時間後發現膚色變得水潤提亮了、沒有以前那麼暗黃。

就連我的表情紋、虎紋、特別是眼紋也有輕微的減淡,皺紋撫平了、毛孔也變得細緻了,一支就可以做到更新、提亮同撫紋,太神奇了!唔怪得大家都叫佢做燕窩精華啦!

————————————————————
💚Exuviance Purifying Clay Masque  #深層潔淨更生面膜💚
面膜能深層潔淨毛孔、為肌膚注入水分,含清涼配方紓緩壓力肌,並含倍效抗氧功能,能重整肌膚健康更生週期,整體改善膚質。

我一星期用一至兩次,敷10-15分鐘,待面膜泥全乾後以溫水清洗,很喜歡面膜泥是清涼的,最重要是潔淨肌膚後不會感到抿抿緊扯住肌膚,完全無乾燥感,反而是有明顯的輪廓提升、緊緻效果,毛孔更變得細緻了!
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
有好嘢梗係要推介比身邊朋友
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#gratushk
#prettyface #tachoi #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer #Coolovehk #happybloghk

沒有留言:

張貼留言