2020年1月15日 星期三

眼部SPA神器 -「DREAMLIGHT HEAT LITE 睡眠眼罩」改善我嘅睡眠質素,仲好快入睡添!

朋友都知道我係夜鬼👻,經常 #失眠 的我就算好早返屋企都係好夜瞓💤,搞到對熊貓眼開始浮現🐼

不過最近 #眼部SPA神器 -DREAMLIGHT HEAT LITE 睡眠眼罩」就幫到我改善我嘅 #睡眠質素,仲好快入睡添!
————————————————————
用後感 : 
輕如薄羽的「DREAMLIGHT HEAT LITE 睡眠眼罩」以立體眼窩設計,不會壓迫眼球與睫毛,而且質地舒適, #眼罩熱敷 30分鐘後仲識得自動斷電,仲能夠緩解我眼部壓痛的痛楚,促進 #眼部血液循環,敷左幾晚已經發現眼部👀 #細紋  #黑眼圈 減淡 了,依家去 #旅行 都會帶住佢!
————————————————————
 #DREAMLIGHTHEATLITE睡眠眼罩
銷售點 : 
#StarWW門市 地址位於:
荃灣荃豐中心G/F A22-A23
九龍旺角始創中心2211-212A 
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@Dreamlight
#Dreamlight #睡眠眼罩 #優質睡眠 #StarWW #黑眼圈救星 #一覺訓天光 #Sleep #goodsleep #goodnight #Coollovehk #Happybloghk

沒有留言:

張貼留言