2020年1月23日 星期四

大愛性價比高的「雪香貓-韓國🇰🇷雪香士多啤梨」及「西班牙🇪🇸紅寶石士多啤梨」!

我一向都喜歡吃士多啤梨🍓,因為它很豐富的維他命C,既可以減低壓力及緊張情緒、又可以作美容功效,而且冬天正是士多啤梨🍓當做的季節,而我今次要介紹俾大家性價比高的「雪香貓-韓國🇰🇷雪香士多啤梨」以及西班牙🇪🇸紅寶石士多啤梨」。

❤️韓國最高級品種 「雪香貓-韓國雪香士多啤梨」透過人手採摘及包裝引進香港,一打開已經聞到好香,草莓味道濃郁,而且色澤艷紅頂部還帶點白色,睇落都覺得好新鮮,果然食落口帶點入口即軟化口感🤩,仲要好鮮甜😋,搞到我忍唔住一口氣半盒🙈

❤️來自西班牙🇪🇸紅寶石士多啤梨」,由西班牙直接空運到港✈️,全人手進行採摘、挑選及入箱,每一粒都是完全熟透,恍如紅寶石。佢哋果香吸引狠狠地咬佢一啖,果肉較結實硬身,甜甜地帶點酸的味道幾開胃。


我仲諗到可以用佢來左💁🏻‍♀️草莓三文治」,將士多啤梨🍓切片放在方包夾住,切成三角形就食得了,我啲姪仔仲搶着食添
其實仲可以創造出其他唔同嘅食法(士多啤梨pancake、士多啤梨梳打水、草莓果醬等,真係夠晒特別。
————————————————————
🛒 銷售點 :
部份惠康 Market Place by Jasons及各大超市有售
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#韓國雪香士多啤梨 #雪香貓 #惠康 #西班牙紅寶石士多啤梨 #紅寶石 #食好西 #肥真為食 #為食Tata #tachoi #hkfoodie #hkinfluencer #influencer  #hkfood #coollovehk #happybloggerhk

沒有留言:

張貼留言