2020年1月26日 星期日

匯妍美聚養生館 的 「 銅砭面部無痛刮痧排毒療法」刮出黑痧,做到消炎止痛和排毒的功能!

一向都有大細面嘅情況,加上成日捱夜夜瞓,身體積聚左不少毒素,面部嘅情況仲比較嚴重,左邊面更成日有神經痛,認真困擾!

 #匯妍美聚養生館   #銅砭面部無痛刮痧排毒療法」 啱晒我面部嘅需要,做到 #消炎止痛 #排毒 的功能,將身體內的 #毒素 一一刮出形成 #黑痧,更能達到 #瘦面、減少面部沉澱色素、去黄及提升面部輪廓的功效!


治療師先用獨家按摩手法按摩面及頸部,從而幫助促進血液同淋巴循環,排走面部多餘水份同埋能夠放鬆面部肌肉💪🏻,再用 #銅板 刮出毒素,隨即我的面頰更出現黑痧, 黑痧正顯然健康質素。做完之後真係可以即時見到瘦面嘅效果、面部輪廓仲有明顯的提升!

銅砭刮痧除咗面部之外,仲可以用於身體及眼部!

銅砭面部無痛刮痧排毒療法(面)
體驗價:$238/65分鐘
———————————————————— 
關於「 @匯妍美聚養生館 Sweetie Spa
地址 : 油麻地彌敦道555號九龍行1702
WhatsApp : 61107045
https://m.facebook.com/sweetiespagirl/
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#油麻地養生館 #刮痧療程 #美美 #沒有醜人只有懶人 #愛美 #靚靚 #prettyface #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer #Coollovehk #Happybloggerhk

沒有留言:

張貼留言