2020年1月15日 星期三

「MISSHA」TIME REVOLUTION 艾草健膚系列,兩星期內為肌膚回復水潤健康,是敏弱肌救星!

冬天最大的肌膚天敵就是乾燥泛紅、欠缺水份彈性,加上空氣污染種種因素,令我的肌膚出現前所未見敏感泛紅的情況,也令我很擔憂。


知道「 #MISSHA」最近推出左新產品 –  #艾草健膚生命水」及 #艾草潔面面膜21蘊含來自 #韓國江華島  #艾草萃取,能有效舒緩因空氣污染、天氣轉變等而造成嘅皮膚敏感,並鞏固肌底、補充天然水份及減少泛紅的情況發生,而且仲好適合乾燥敏弱肌膚人士使用,簡直啱晒我嘅肌膚!
————————————————————
用後感 : 
 #MISSHA艾草健膚生命水」質地呈水狀、清爽水潤,最重要是不黏膩,用後感肌膚隨即透現光滑亮澤效果,好補水滋潤,再沒有出現肌膚乾燥引致的抿抿緊不適情況! 🎈❤️


 #MISSHA艾草潔面面膜21
只需要塗上綠色黏土面膜一分鐘後就能清洗,敷完發現肌膚有彈彈的柔嫩感覺,摸落去好滑呀,同時為肌膚帶來保濕、毛孔仲乾淨左,面色更提亮了, 仲可以用作日常潔面乳用添!

🎉用完以上產品兩星期發現肌膚的 #抵抗力好咗之外,冇以前咁容易 #敏感泛紅,所以一路會keep住用、推介比身邊嘅朋友🎈❤️
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@MisshaHongKong
#MisshaHongKong #mbeautysecret #TimeRevolutionArtemisia #艾草生命水 #tachoi #tata #hkbeauty #beauty #beautykol  #beautyinfluencer #Coollovehk #Happybloghk

沒有留言:

張貼留言