2020年1月22日 星期三

「Bicelle C Eye Serum」一支就能擊退三大眼部問題!

👀眼睛是靈魂之窗,所以我一直好着重眼部的妝👁️👁️,但係就算用幾多遮瑕膏都遮蓋不到眼部的細紋,加上年齡嘅增長種種因素,導致黑眼圈及眼袋等的問題逐漸浮現,認真擔憂!

而「Bicelle C Eye Serum」就幫到我,精華蘊含最佳濃度7%左旋維他命C,加上積雪草簡直就係最佳CP,有效滲透真皮層從而減淡黑眼圈及撫平眼紋等,一支就能擊退三大眼部問題,包括眼紋、鬆弛及黑眼圈,好全面。

而家唔需要再靠化妝就能發揮電眼嘅魅力,隨時隨地展現Bling Bling 嘅eye skin!
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#電眼VCjob #Bicellehk #BicelleCeyeSerum #睛采無瑕疵 #維他命精華皇牌 #Coollovehk #happybloggerhk

沒有留言:

張貼留言