2020年1月5日 星期日

Bijin.Skin 皇牌療程解決寒背、富貴包之《陶瓷鬆筋·養生罐 x 日式揉筋矯正術》,好啱我依家嘅需要!

由於工作關係成日要對住電腦,加上出街做嘢要無時無刻用手機📱就變成左低頭族,搞到頸背出現咗富貴包,紮起馬尾仲更加礙眼呀,仲有寒背添,而且仲影響到成日頭痛失眠,真係要對症下藥解決佢先得!

知道BijinSkin 皇牌療程,用獨有手法解決寒背、富貴包問題嘅《陶瓷鬆筋·養生罐 x 日式揉筋矯正術》好啱我依家嘅需要,即刻走咗去試吓

療程後感 : 
在日本取得小顏同身體矯正嘅證書嘅專業美容師,先幫我用獨有嘅日式揉筋矯正術手法矯正我的背部和頸部,並按照經絡原理以按摩手法由內而外疏通穴道,過程中美容師手法專業,清晰講解每一個步驟,得知原來是我的淋巴通道不暢,所以形成有堆肉在頸背,而在拉扯的過程中才知道我的筋骨那麼緊、非常勞累

其後再配合「陶瓷鬆筋·養生罐」針對深層筋膜鬆開筋結,有效溫經通絡、促進新陳代謝,感覺暖暖地好舒服,我嘅背部肌肉隨即放鬆左。

完成療程之後,寒背嘅姿勢比之前有改善了,而且富貴包沒有以前那麼大,好像縮小了,最重要係頸部及背部的肌肉得以舒緩放鬆,做完覺得背部放下重擔及輕咗,就連睡眠質素也提升了!
真心推介這一間良心小店

了解更多:https://wa.me/85298478732?text=富貴包

深層滲透肌肉膜拉鬆
打通受阻瘀滯的經絡
加強人體循環及代謝
將垃圾脂肪堆積排出
————————————————————
關於【BIJIN•SKIN
地址📍
旺角西洋菜南街1681704(出口B2⃣)
WhatsApp📲98478732
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#BijinSkin #漢方養生儀 #富貴包 #舒緩疲勞 #疏通淋巴 #暢通經絡 #穴位按摩 #肌肉疲勞 #周身酸痛 #血液循環 #氣血 #新陳代謝 #減廢排毒 #袪水腫 #tachoi #beautykol  #beautyinfluencer #Coollikehk

沒有留言:

張貼留言